گفتگوی ویژه خبری با موضوع مفاسد اقتصادی

گفتگوی ویژه خبری شنبه 24 تیر ماه 97 با موضوع مفاسد اقتصادی دولت

برای دانلود اینجا کلیک کنید

بازار ارز و طلای ایران در چند روز گذشته با نوساناتی روبرو بوده که توام با سیاست های غلط دولت به تورم و گرانی بی سابقه دامن زده است.
در گفتگوی ویژه یکی از نمایندگان مجلس که نماینده ناظر خانه ملت در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی می باشد و یکی از مسئولان سازمان تهزیرات حکومتی شرکت داشتند.
دو تن دیگر از مهمانان بصورت تلفنی روی خط آمده و در بحث داغ برنامه گفتگوی ویژه خبری شرکت کردند, یکی از آنها کارشناس حوزه اقتصادی و دیگری دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت بود.

در این برنامه به رانت دولتی؛ رشوه گیری کارمندان و قانون تعارض منافع اشاراتی شد اما باز هم هر کس توپ را در زمین ارگان دیگری انداخت تا همچنان تعدی به بیت المال ادامه دار باقی بماند و حقوق مردم تضییع شود.

مردم انتظار دارند رسانه ملی با برگزاری و اجرای برنامه های همچون گفتگوی ویژه خبری و دعوت از کارشناسان و مسئولان ذیربط به واکاوی چرایی رخداد زشت و شوم رانت دولتی پرداخته و با ارائه راهکار از تعدی و دست درازی به بیت المال جلوگیری به عمل آورد.

در شرایط کنونی که مردم گرفتار و بعضا در مواجهه با مشکلات اقتصادی؛ روحیه ای سرخورده و یا شکست خورده از اقدامات دولت، مجلس و حاکمیت پیدا می کنند؛ فضای این چنینی دشمن را به تکاپو برای ایجاد تنش و تشنج عمومی وا می دارد.

از آنجا که رساله دفاع از بیت المال و خزانه مسلمین را بر خود فرض و واجب می دانیم بر آن شدیم تا این برنامه همچون سایر برنامه ها؛ زودتر از دیگران در سایت مسلمانمنتشر نموده و مخاطبان خود را از کم و کیف این برنامه جنجالی در گفتگوی ویژه خبری مطلع سازیم.

با اعلام نظرات خود درباره این ویدیو؛ ما را در سیاست گذاری صحیح در گزینش برنامه های روزانه یاری بفرمایید.