محمود کریمی محرم ۹۷ کامل (تمام شب ها)

محمود کریمی محرم 97 کامل (تمام شب ها)

دانلود مداحی محمود کریمی محرم 97 کامل (تمام شب ها)

برای دانلود مداحی محمود کریمی محرم 97 (بصورت کامل) کافیست روی عدد هر شب کلیک کنید (نوشته های پائین را لمس کنید)

مداحی شب 1 محرم 97 محمود کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 2 محرم 97 محمود کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 3 محرم 97 محمود کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 4 محرم 97 محمود کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 5 محرم 97 محمود کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 6 محرم 97 محمود کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 7 محرم 97 محمود کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 8 محرم 97 کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 9 محرم 97 کریمی (دانلود کامل)

مداحی شب 10 محرم 97 کریمی (دانلود کامل)

مداحی ظهر عاشورا محرم 97 کریمی (دانلود کامل)

محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌ های متعدد عزاداری در بیت رهبری بوده‌ است.

پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌ المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد. کریمی سه برادر دیگر دارد. وی در سال ۱۳۷۰ ازدواج کرد و یک پسر و یک دختر دارد. او از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ معلم تربیتی در دبستان محمدمنتظری، خیابان بهشتی تهران بود.[نیازمند منبع]

محمود کریمی کاسب است. در کودکی بنایی و نجاری کرده و اکنون در بازار سفال و آجر فعالیت می‌ کند. به گفته خود کریمی از راه مداحی امرار معاش نمی‌ کند و در فعالیت‌ های صنعتی حضور دارد.
آغاز محمود کریمی

محمود کریمی نوحه‌ خوانی را از سن ۷ سالگی آغاز کرد و اولین بار در مسجدی در شاهین شهر اصفهان مداحی کرد و از پدرش دو تومان صله دریافت کرد.

کریمی مرثیه سرا است و بیشتر شعرهای نوحه‌ هایش را خود می‌گوید. او در حسینه امامزاده علی اکبر (سلام الله علیه) چیذر در هیئت رزمندگان اسلام نوحه‌ خوانی می‌کند. وی ۱۴ سال پیش (در سال ۱۳۸۲) با نوحه مشهور “عمو جون ” به شهرت رسید.

این نوحه در رثای عباس بن علی است. محمود کریمی در سال ۱۳۹۱ در حسینه چیذر با سنج و دمام نوحه‌ خوانی کرد که بازتاب گسترده داشت.

کریمی معتقد است که مداح باید در برخی مسائل سیاسی دخالت کند و اظهار نظر نماید. او سال ۱۳۹۱ در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم گفت:

در پاسخ به آقایانی که می‌ گویند مداحان نباید در کار سیاست دخالت کنند من پاسخ می‌ دهم که خودشان در سیاست دخالت نکنند چون این حرفشان از بی‌ سوادی سیاسی‌ شان نشأت می‌ گیرد بهتر است به کار خودشان برسند. چون ما این بینش را داریم که در سیاست اظهار نظر کنیم، ولی آن‌ ها ندارند.

سایت مسلمان با همکاری سایت ویدیو