سریال راه و بیراه قسمت آخر

سریال راه و بیراه قسمت 30

سریال راه و بیراه در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است و از دوشنبه هر شب به غیر از پنج شنبه‌ها پخش می‌شود.

داستان سریال راه و بیراه داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه با هم همکلاسی بوده اند؛ مهدی از شخصیت‌های اصلی سریال راه و بیراه است که چند سال قبل، برادرش را به علت بیماری از دست داده است، او همه زندگی اش را وقف بچه‌های مناطق مختلف کشور می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی داستان‌های جداگانه دارد، ولی به لحاظ مضمونی موضوعات با هم مرتبط و نزدیک به هم هستند. سریال راه و بیراه مجموعه تلویزیونی اجتماعی و قصه‌ای درام است که بیشتر به موضوع کارآفرینی اشاره دارد.

سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلام رضا نیکخواه، اسماعیل خلج، مالک حدپور سراج، حسین توشه، فرهاد بشارتی، هادی دیباجی، ریحانه رضی، وحید شیخ زاده، محمدرضا اکبری، امیر زمستانی، مهشید جوادی و آذین فولادوند از بازیگران مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» هستند.

«راه و بیراه» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است هر شب حوالی ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن می‌رود.

سریال را هر شب بعد از پخش شبکه یک سیما می توانید در سایت مسلمان ببینید؛ اطلاع رسانی مطالب جدید منتشر شده در سایت مسلمان نیز در کانال سروش سایت مسلمان درج می گردد.

لازم بذکر است که قسمت های سریال هر یک در پستی جداگانه منتشر می شود و شما برای دسترسی به سایر قسمت ها؛ بایست از منوی بالای سایت به بخش سینما و تلویزیون مراجعه کرده و سپس بر روی منوی سریال راه و بیراه کلیک نمایید تا به صفحه اصلی این سریال در سایت مسلمان ارجاع داده شوید.
همچنین می توانید نظرات خود را درباره این مجموعه در قسمت نظرات درج کنید.