سریال دلدادگان قسمت ۸

سریال دلدادگان را زودتر از دیگران در سایت ما ببینید… (این ادعا نیست نتایج جستجو در گوگل تصدیق کننده شعار ماست)

دانلود سریال دلدادگان قسمت هشتم

پارت 1

پارت 2

لینک دانلود و تماشا پس از پایان پخش سریال از شبکه ۳ فعال خواهد شد

مهم: با توجه به رشد بسیار عالی سایت مسلمان در مدت زمان کوتاهی که راه اندازی گردیده و با توجه به اینکه مطالب آن زودتر از دیگر سایت ها منتشر میشود؛ تعداد افراد ورودی به سایت بالاست؛ بنابراین اگر اینترنت سرعت پایین دارید و یا به هر دلیل دیگر موفق به تماشای فیلم و سایر موارد نشدید وارد کانال سروش یا ایتا سایت مسلمان شوید (آیدی کانال های ما در فضای مجازی @Mosalman_Net می باشد) تا بتوانید از لینک های تولید شده دیگر استفاده کنید (هدف ما جلب رضایت خداوند متعال است)

سریال دلدادگان به نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان که در ۶۰ قسمت تهیه و تولید شده است، از شنبه ۶ مرداد ماه ۹۷ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

نام قبلی سریال دلدادگان پاهای بی قرار بوده که به تازگی به «دلدادگان» تغییر کرده است.

مجموعه تلویزیونی «دلدادگان» در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «دلدادگان» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی،‌ شاهرخ استخری و سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا، سیامک صفاریان و سانیا سالاری از بازیگرانی هستند که در زمان حال بازی می‌کنند. پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال سریال دلدادگان هستند.

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به ۱۵ قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی در فصل دو (گذشته) سریال دلدادگان بازی کردند.

فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

قسمت های پخش شده سریال را زودتر از دیگران در سایت مسلمان ببینید. مزیت تماشا و دانلود در سایت مسلمان عبارت است از انتشار سریع، حجم کم و کیفیت خوب که باعث شده رتبه اول در گوگل را کسب نمائیم.