زن و مرد قاطی شدند

زن و مرد قاطی شدند (حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان)

دانلود ویدیوی جالب زن و مرد قاطی شدند


دانلود فیلم

این فیلم را برای دیگران ارسال کنید تا بیشتر قدر زندگی خودشان را بدانند.

علیرضا پناهیان (زاده: ۱۳۴۴ در تهران) روحانی و واعظ شیعهٔ ایرانی است. وی در دوران دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد در سمت‌های نائب رئیس قرارگاه عمار و عضو هیئت امنای دانشگاه هنر انتخاب شد. معاونت فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مسئول نهاد رهبری دانشگاه هنر از دیگر مسئولیت‌های وی بوده‌اند. مواضع سیاسی و اظهارات او بارها در محافل خبری داخلی ایران جنجال‌آفرین بوده‌است. (در ویکیپدیا توسط افراد درج شده و این شیطنت رسانه های ضد معاند نظام امری طبیعی است) از پناهیان به عنوان یکی از برگزارکنندگان همایشی با نام دلواپسیم یاد می‌شود. وی اصالتاً تویسرکانی است.

او در تحصیلات حوزوی خود شاگرد روحانیونی چون وحید خراسانی، سید علی خامنه‌ای، سید محمود هاشمی شاهرودی و جوادی آملی بوده‌است. پناهیان تالیفاتی نیز داشته‌است که شهر خدا، انتظار عامیانه عالمانه عارفانه و تکبر پنهان از آن جمله هستند. او از وعّاظ مراسم رسمی است که در حضور رهبر جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

پناهیان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ از حامیان سید ابراهیم رئیسی بوده‌است.

حجت الاسلام پناهیان از روحانیون موفق در دانشگاه است که توانسته رابطه خوبی با دانشجویان برقرار نماید؛ جوانان بسیاری علاقمند به مباحث جذاب ایشان هستند و این نشان از یک موفقیت بزرگ است.

حجت الاسلام پناهیان همه ساله در دانشگاه امام صادق (سلام الله علیه) به ایراد سخنرانی می پردازد که امسال نیز در دهه اول محرم به مدت یازده شب در این مکان منبر خواهند داشت.

مجموعه سخنرانی های این واعظ شهیر و انقلابی در سایت بیان معنوی وجود دارد و ما برای سهولت دسترسی مخاطبان سایت مسلمان آنها را برای استفاده عموم منتشر خواهیم کرد ان شاء الله…

تهیه شده در معاونت چند رسانه ای سایت مسلمان