حجت الاسلام فرحزاد – فرق ذکر خدا با یاد خدا در چیست؟

حجت الاسلام فرحزاد

برای دانلود اینجا کلیک کنید

حجت الاسلام فرحزاد در سال ۱۳۳۵ در استان سمنان دیده به جهان گشود.
حجت الاسلام فرحزاد در سال ۱۳۴۸ به دلیل علاقه وافری که به علوم حوزوی داشت وارد حوزه گردید. او در حوزه علمیه، سطح خارج را سپری کرده‌است و به تدریس نیز اشتغال دارد. از اهم اساتید وی می‌توان به آیات عظام بهجت، بهاءالدینی، سید محمد شیرازی، مکارم شیرازی و مرعشی نجفی را نام برد.

وی یکی از معروف‌ترین سخنرانان حال حاضر حوزه می‌باشد که با شبکه‌های مختلف صدا و سیما همکاری علمی دارد و هر ساله سخنرانی‌های بسیاری از او در مناسبت‌های مختلف پخش می‌گردد. حجت‌ الاسلام والمسلمین فرحزاد همچنین از کارشناسان برنامه تلویزیونی سمت خدا که از شبکه سوم جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود، می‌باشد. او از سال ۱۳۹۰ در این برنامه حضور دارد.

یکی از بهترین کارهایی که حجت الاسلام فرحزاد در برنامه سمت خدا پایه گذاری کرد؛ پرداختن به مسائل اخلاقی بود؛ وی همچنین در بحث وسواس ورود کرد و در جلسات متعددی به این مقوله مبتلابه جامعه خصوصأ قشر بانوان پرداخت؛ فیلم های جلسات ایشان در زمینه وسواس را نیز در فضای مجازی منتشر کرده ایم که می توانید از طریق ارسال پیام لینک آن را دریافت نمائید.

از دیگر کارهای حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد می توان به برپا کردن اردوهای زیارتی اشاره کرد؛ وی با همت مردم و کمک خیرین طرحی را راه اندازی نمود که در آن زائر اولی ها و کسانی که تمکن مالی نداشتند؛ به اماکن زیارتی اعزام می شدند.

از ایشان دو کتاب از نشر طوبای محبت به چاپ رسیده که در آن به سیره نبوی پرداخته شده؛ یکی در باب محبت و رحمت و دیگری محبت زنان و کودکان منتشر گردیده است.

از محاسن اخلاقی و رفتاری ایشان می توان به تقید و مداومت بر ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (صلوات الله علیهم اجمعین) اشاره نمود که نمود بارز آن را در برنامه سمت خدا شاهد بوده ایم.