برنامه ثریا ۱۳ تیر ۹۷

برنامه ثریا

برای دانلود اینجا کلیک کنید

برنامه ثریا برنامه ای از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که با مجری گری جوان خوش ذوق و دغدغه مندی بنام مقصودی روی آنتن می رود.
در برنامه ثریا مسائل روز و جاری کشور که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به نوعی جایگاه ملی دارد؛ مورد بحث و گفتگو توسط کارشناسان قرار می گیرد.

برنامه تلویزیونی ثریا علی رغم تمام سنگ اندازی ها توانسته به وظیفه خود عمل کرده و با برنامه های چالشی خود، فضای سیاسی کشور را به چالش کشیده و دولتمردان را به واکنشگرایی وا دارد.

در برنامه ثریا از دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب کارشناسانی دعوت می شوند تا تضارب آراء به نوعی باعث غنی شدن مباحث گردیده و خروجی مناسبی جهت ارائه راهکار عبور از موانع و مواضع غلط اتخاذ گردد.

از آنجا که جامعه ما تحت تأثیر فضای مجازی قرار دارد؛ برنامه ثریا با ایجاد کانال های خود در پیام رسان ها می کوشد تا با انتشار محتوای ویدیویی و متنی، اطلاع رسانی به موقع از برنامه های پخش شده خود ارائه نماید و مخاطب را در کورس اطلاع رسانی پیشتاز دیگر رسانه ها قرار دهد.

به همین جهت کلیپ های برنامه ثریا توسط شبکه های اجتماعی، خبرگزاری ها و کانال های انقلابی مورد رصد قرار گرفته و از طریق مجاری اطلاع رسانی به اطلاع عموم می رسد.

سایت مسلمان نیز بنا بر رسالت فرهنگی، مذهبی و سیاسی خود از این قافله عقب نبوده و می کوشد با انتشار به موقع برنامه سیاسی ثریا مخاطبان خود را زودتر از دیگران در جریان این برنامه قرار دهد؛ از همین رو پس از وقفه ای 2 ماهه در اجرای برنامه ثریا که بعد از ماه رمضان 97 متوقف شده بود؛ اولین قسمت این برنامه که در 13 تیر ماه 97 از شبکه یک سیما منتشر شد؛ بلافاصله از سایت مسلمان منتشر گردید و در دسترس عموم علاقمندان قرار گرفت.