افشاگری جنجالی مفاسد دولتی در برنامه حالا خورشید

افشاگری جنجالی

برای دانلود اینجا کلیک کنید

حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 6 تیر) قوه مقننه در تذکر شفاهی با بیان اینکه در شرایط فعلی انتظار معجزه از دولت نداریم، گفت: انفعال در دولت در قبال مسائل و سوءتدبیرها قابل تامل است این چه تدبیری است که به واردات کالاهای غیر استراتژیک دلار 4 هزار و 200 تومانی پرداخت شود و واردکننده کالای وارده را به معادل ارز رقابتی به مردم بفروشد.

وی با اشاره به اینکه آیا افکار مربوطه به حک شدن سایت مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت و واردات 20 هزار خودرو خارجی صحت دارد، ادامه داد: اگر این موضوع صحت دارد چرا دولت پاسخگو نیست و اگر صحت ندارد چرا دولت رسماً آن را تکذیب نمی‌کند.

بهرام نیا در پایان با تاکید بر اینکه موضوع بعدی جاری و ساری ساختن سیاست‌های غیرکارشناسی و ناعادلانه حاکم بر وزارت جهاد کشاورزی است، خاطرنشان کرد: از یک رو شعار حمایت از تولید داخلی و حمایت از کشاورز را شاهد هستیم و از سوی دیگر با سیاست‌های ناعادلانه کمر کشاورز را زیربار سیاست‌ها خم کرده‌ایم.

زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 6‌تیر) قوه مقننه و در تذکر شفاهی خود گفت: از رئیس جمهور و تیم اقتصادی خواهش دارم به بازار رفته و شخصاً ملزومات اولیه خود را تهیه کنند تا ببینند اوضاع بازار از چه قرار است. مردم توانایی تهیه طبیعی‌ترین اقلام را نیز ندارند.

وی تصریح کرد: کار کارشناسی در دولت برای امور اقتصادی صورت نمی‌گیرد چنانچه تعدادی سکه پیش‌فروش می‌شود که سود آن صرفاً به جیب عده خاصی می‌رود اما بعد از آن توپ به زمین مجلس انداخته می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: دولت باید از نزدیک با مردم حرف بزند تا مردم ما نمایندگان مجلس را مسئول ندانند چرا که کار اجرا در دست دولت است و ما نقشی در تصمیمات اجرایی نداریم.

منبع:خبرگزاری تسنیم
افشاگری جنجالی تهیه شده در تحریریه سایت مسلمان