توکل – انسان دارا

توکل (تصاویر روایی)

توکل با موضوع انسان دارا با محوریت حدیثی از حضرت علی سلام الله علیه

توکل - تصویر نوشته - عکس مذهبی - تصویر مذهبی - گرافیک مذهبی - روایات تصویری - عکس روایت - تصویر روایت - کلام اهل بیت (ع) - عکس های روایی - روایت و عکس - والپیپر مذهبی - عکس نوشته مذهبی - عکس پروفایل - پروفایل مذهبی - امام علی (ع) - میزان الحکمه - ایمان راستین - اطمینان به خدا -
تصویر نوشته روایی با موضوع توکل

برای مشاهده سایر تصاویر با موضوع توکل اینجا کلیک کنید

دین اسلام اهمیت زیادی برای تبلیغ قائل شده و اگر بخواهیم فریضه واجب و اساسی امر به معروف و نهی از منکر را به درستی واکاوی کنیم؛ شاید بتوان گفت ریشه در تبلیغ دین داشته باشد.

امروزه که عصر تکنولوژی و جولانگاه رسانه در سرتاسر دنیاست؛ علی رغم آن که معایب و مضراتی بر رسانه ها خصوصا در فضای مجازی مترتب است؛ اما به همان اندازه و حتی بیشتر میتوان اثرگذار بود و از رسانه بهره وری لازم برای مقاصد خود خصوصا تبلیغ اسلام را داشت.

یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین جنبه های تبلیغی؛ بکارگیری هنر در قالب های مختلف است؛ یکی از این هنرها، تصاویر و خلق آثار بصری با تلفیقی از مناظر طبیعی و آیات و روایات است.

امام رضا سلام الله علیه فرمودند: زیبایی های معارف ما را به مردم بگوئید؛ تبعیت می کنند. با توجه به این کلام گوهربار و سراسر نور؛ کوشیده ایم تا با انتشار تصاویر در قالب های مختلف بصری، گرافیک در خور شأن و متدهای زیبا از مناظر طبیعی، اماکن، اشیاء و هر آنچه به این هدف متعالی کمک می کند، استفاده نموده و با خلق، تولید و یا انتشار آثار این چنینی، گامی در راستای تحقق کلام ائمه هدی (سلام الله علیهم اجمعین) برداریم.

بدون تعارف امروز جنگ فرهنگی بر علیه عقائد اسلامی به راه افتاده و شرق و غرب عالم در تلاش هستند تا با سست نمودن اعتقادات مذهبی؛ به امیال شیطانی خود دست یافته و جوامع اسلامی را از پایه و اساس، سست بنیان نموده و به ورطه فروپاشی بکشانند. در این کارزار که ایران اسلامی ما آماج حملات تخریبی و ضدفرهنگی قرار گرفته؛ بر همه ما واجب و ضروری است تا با خلق آثار زیبا و پرمحتوا به مقابله با این جریانات انحرافی برخیزیم.

لذا از تمام فعالان این حوزه دعوت می شود در صورت تمایل تصاویر طراحی شده خود را برای انتشار در سایت مسلمان به ادمین کانال سروش سایت به نشانی @Mosalman_Admin ارسال نمایند.