مولودی عید غدیر صوتی

دانلود مولودی عید غدیر صوتی + مداحان مختلف

واحد صوت سایت مسلمان، ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید غدیر 99 اقدام به انتشار مولودی عید غدیر صوتی از مداحان مختلف نموده که در ادامه می توانید با اینترنت نیم بها و سرورهای اختصاصی سایت مسلمان اقدام به دانلود نمائید. لازم بذکر است مولودی عید غدیر محمود کریمی، محمدرضا طاهری، میثم مطیعی، سید مجید بنی فاطمه، سعید حدادیان، سید مهدی میرداماد، جواد مقدم، حسین طاهری، حمید علیمی، حسن خلج و… به آسانی در دسترس است. مولودی شاد عید غدیر، مولودی خوانی و سرود، مدیحه سرایی و روضه عید غدیر برای علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت در یکجا فراهم گردیده است.

دانلود مولودی عید غدیر حاج محمود کریمی صوتی

دانلود مولودی عید غدیر حاج میثم مطیعی صوتی

دانلود مولودی عید غدیر حاج سید مجید بنی فاطمه صوتی

دانلود مولودی عید غدیر سید رضا نریمانی صوتی

دانلود مولودی عید غدیر حاج سید مهدی میرداماد صوتی

دانلود مولودی عید غدیر حاج حسن خلج صوتی

دانلود مولودی عید غدیر کربلایی جواد مقدم صوتی

دانلود مولودی عید غدیر کربلایی حمید علیمی صوتی

دانلود مولودی عید غدیر حاج حسین سیب سرخی صوتی

با توجه به شیوع کرونا؛ عید غدیر امسال باید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود؛ و چون هیئات و تکایا با محدودیت برپایی جشن و سرور در غدیر مواجه هستند؛ به نظر ایستگاه صلواتی و این قبیل کارها باید به سمت و سوی کمک های مؤمنانه و هدفمند سوق داده شود.

یکی از کارهای خوب در این ایام که مذهبیون و دلباختگان و دلسوختگان اهلبیت (صلوات الله علیهم اجمعین) را می تواند سرلوحه و سرآمد سایرین قرار دهد؛ رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم غدیر است که می تواند شیوه نامه های ابلاغی وزارت بهداشت را در کنار برگزاری جشن سرور و مولودی خوانی همزمان داشته باشد.

مولودی خوانی غدیر از مداحان مختلف این مزیت را دارد تا هرکس به مدیحه سرایی مداح مورد علاقه خود گوش فرا داده و از آن در جشن عید غدیر استفاده نماید.

شما همچنین می توانید مولودی های تصویری را از اینجا ببینید و دانلود نمائید.