محمد باقر منصوری – مجموعه شماره ۱

دانلود نوحه ترکی و مداحی آذری مرحوم حاج محمد باقر منصوری

مختصری درباره حاج محمد باقر منصوری

وی که مداحی را از دوران خردسالی و کودکی آغاز نموده؛ فراز و فرودهایی داشته و می توان دهه 80 را اوج درخشش وی در عرصه مداحی دانست.

هر چند این روزها محمد باقر منصوری همان لحن خوش آهنگ دهه 80 را ندارد؛ اما از آنجا که وی واقعا مداح است و با اسلوب خاصی مداحی می کند؛ همچنان صدای دلنشینی دارد.

همچنین برای دانلود نوحه ترکی و مداحی آذری سایر مداحان مشهور اینجا کلیک کنید

محمد باقر منصوری از جمله مداحان تحصیلکرده و با شخصیت خطه اردبیل است و می توان وی را به عنوان یکی از مداحان با اخلاق نام برد.

بیشتر طرفداران وی؛ محمدباقرمنصوری را با روضه هایی که در آن به معجزات معصومین و ائمه هدی (سلام الله علیهم اجمعین) خصوصا قمر منیر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (سلام الله) گریزی می زند؛ می شناسند.

محمدباقر منصوری با سوز عجیبی که در صدای خود دارد و با پیروی از سبک خاص مداحان شهیری همچون حاج محمد باقر تمدن؛ توانسته آثار ماندگار و ارزشمندی از خود به جای گذارد که سایت مسلمان آرشیو بسیار قوی و خوبی از وی در اختیار دارد و به مرور زمان در سایت منتشر خواهد کرد ان شاءالله.

حاج محمد باقر منصوری مداح جوان و با اخلاق کشور عزیزمان ایران به فراخور پراکندگی جمعیت ترک و آذری زبان در جای جای میهن اسلامی مان؛ با استقبال و دعوت اقشار و آحاد مختلف برای برگزاری مراسم عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم اجمعین) روبرو بوده و همواره شاهد اجرای برنامه ها به مناسبت های مختلف در شهرهای گوناگون از ایشان بوده ایم.

محمد باقر منصوری به کشورهای خارجی نیز سفر کرده و به اجرای برنامه پرداخته است. وی سال گذشته دچار یک بیماری شد و در پی آن در بیمارستان بستری گردید؛ در این مدت مردم بسیاری جویای احوال ایشان بودند و این نشان از مردمی بودن این مداح خوش لحن خطه اردبیل دارد.

برای ایشان و تمام خدمت گذاران به ساحت آل الله آرزوی توفیق روز افزون داریم و تا جایی که ممکن باشد، برای حمایت از مداح بزرگی چون محمد باقر منصوری تمام تلاش، توان و تخصص مان را به کار خواهیم گرفت ان شاءالله.

خانه نشینی امیرالمؤمنین علی سلام الله علیه (دانلود)

کوچ اسرا به شام (دانلود)

احوالات حضرت اباالفضل سلام الله علیه (دانلود)

احوالات حضرت عباس سلام الله علیه (دانلود)

روضه حضرت زهرا سلام الله علیها (دانلود)

روضه و معجزه حضرت اباالفضل سلام الله علیه و شفای بیمار فلج (دانلود)

روضه (احوالات) حضرت زینب (س) (دانلود)

مقامات حضرت ابوالفضل سلام الله علیه از زبان امام علی سلام الله علیه (دانلود)

احوالات حضرت رقیه سلام الله علیها (دانلود)

احوالات خانم رباب سلام الله علیها (دانلود)

تنور خولی (دانلود)

خرابه شام (دانلود)