علیرضا اسفندیاری مجموعه ۱

دانلود روضه قدیمی حاج علیرضا اسفندیاری اردبیلی

مجموعه شماره 1 دهه 80 دوران نوجوانی علیرضا اسفندیاری اردبیلی

برای دانلود مداحی سایر مداحان ترک زبان اینـــجا کلیک کنید

طشت گذاری سال 86 (دانلود)

احوالات حضرت ابوالفضل سلام الله علیه سال 85 (دانلود)

ایام فاطمیه اردبیل سال 87 (دانلود)

حضرت ابوالفضل سلام الله علیه سال 87 (دانلود)

20 رمضان تهران سال 87 (دانلود)

21 رمضان سال 87 (دانلود)

احوالات هنده سال 86 (دانلود)

اربعین حسینی سال 86 (دانلود)

امان نامه سال 87 (دانلود)

حضرت ابوالفضل سلام الله علیه زنجان سال 86 (دانلود)

حضرت رقیه سلام الله علیها سال 86 (دانلود)

طشت گذاری سال 85 (دانلود)

قتلگاه امام حسین سلام الله علیه سال 85 (دانلود)

مجلس ابن زیاد سال 86 (دانلود)

علیرضا اسفندیاری مداح جوان اردبیلی ست که مداحی را از دوران نوجوانی آغاز نمود؛ وی دانشجو بوده و در یکی دو سال اخیر بعضا مواضع سیاسی در مداحی هایش دیده و شنیده شده است؛ اوج این سیاسی بودن را میتوان در مراسم طشت گذاری سال 95 مسجد جامع اردبیل دید که دولتمردان را متهم به سازش با غرب می کند.
علیرضا اسفندیاری در آن مداحی جالب و جذاب؛ مواضع بجا و بر حقی داشت و در لابلای اشعار خود به جانفشانی های مدافعان حرم پرداخت.

حاج علیرضا اسفندیاری که این روزها دوران جوانی خود را سپری می کند؛ در دوران نوجوانی یعنی اواسط دهه 80 مداحی های دلنشینی به جا گذارده که تصمیم داریم در این مطلب برخی از آنها را برای استفاده عموم مخاطبان و علاقه مندان به ساحت قدسی ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین منتشر نمائیم.

از جمله مداحی های منتشر شده حاج علیرضا اسفندیاری در این صفحه می توان به طشت گذاری ها، احوالات حضرت ابوالفضل (سلام الله علیه)، ایام فاطمیه و رمضان المبارک، احوالات هنده، مجلس ابن زیاد، قتلگاه امام حسین (سلام الله علیه) و حضرت رقیه (سلام الله علیها) اشاره کرد.

هرچند علیرضا اسفندیاری از مداحان جوان خطه اردبیل است؛ اما به مانند سایر مداحان اردبیلی همچون حاج محمد باقر منصوری، حاج نادر جوادی و سایر مادحین؛ به نقاط مختلفی از کشور سفر کرده و برنامه داشته است؛ حتی او را به باکو نیز دعوت نموده اند. علیرضا اسفندیاری در چند سال اخیر با حضور در مکتب العباس (سلام الله علیه) عبدل آباد تهران، به مرثیه سرایی و روضه خوانی مشغول شده و فیلم مراسم آن توسط یکی از استریوهای تهران ضبط می شود؛ اما از آنجا که تعامل با برخی استریوها برای نشر معارف اهل بیت (سلام الله علیهم اجمعین) فقط و فقط در پول خلاصه شده و بعضی از این فیلمبردارها تبلیغات زیادی بر روی فیلم هایشان دارند؛ از خیر آنها گذشتیم و امیدواریم روز قیامت حجتی برای اهل بیت (سلام الله علیهم اجمعین) داشته باشند.