کتاب فراموشی مصیر

کلیپ معرفی کتاب فراموشی مصیر

کتاب فراموشی مصیر به قلم سعید وطن دوست

وقتی با بعضی از آدما درباره مرگ و قیامت صحبت کنی فوری گارد می گیرن و میگن که کی رفته از اونجا خبر بیاره؟!

اصلأ معاد چیه؟ وقتی وقتش نشده تا اتفاقی بیفته چطور از اون اتفاق صحبت می کنید و میگید فلان میشه و بهمان نمیشه؟

به فرض اگه معاد و قیامتی هم وجود داشته باشه مربوط به آینده است شما با چه استدلالی از آینده حرف می زنید؟

اگه شما هم میخوای به جواب این سؤالات و ابهامات برسی و اگه دوست داری بدونی وقتی یک نفر میمیره و دنیا رو ترک میکنه، چه اتفاقاتی براش پیش میاد، پیشنهاد ما «کتاب فراموشی مصیر» هست

کتاب فراموشی مصیر را خط به خط با دقت و تمرکز مطالعه کنید و از محتوای غنی آن لذت ببرید و عبرت بگیرید. (این کتاب در نوع خود بی نظیر است) در صورتی که مشکلی در روند خرید داشتید با ما تماس حاصل نمائید.

شما می توانید با واریز مبلغ 200/000 تومان به شماره کارت 5859831036885019 (بنام سعید وطن دوست) در هر کجای ایران هستید کتاب را در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. (پس از پرداخت مبلغ کتاب، آدرس؛ کدپستی و شناسه فیش واریزی را به شماره 09905995441 پیامک نمائید)

کتاب فراموشی مصیر در یک نگاه

کتاب فراموشی مصیر نوشته حافظ و پژوهشگر قرآن؛ سعید وطن دوست است که به چاپ دوم رسیده است.

طرح جلد کتاب فراموشی مصیر

کتاب فراموشی مصیر
کتاب فراموشی مصیر نویسنده سعید وطن دوست انتشارات دارالمبلغین قم بنیاد مذهبی ثامن

مختصری درباره اهمیت مطالعه کتاب فراموشی مصیر

مرگ حقیقتی ست که در میان تمام اقوام و ملل پذیرفته شده و هیچیک از آحاد بشر را نمی توان یافت که آن را انکار کند؛ آنچه در میان مکاتب مختلف مورد اختلاف است؛ زندگی پس از مرگ می باشد، مادی گراها کسانی هستند که مرگ را پایان زندگی می دانند و معتقدند با فرارسیدن مرگ، دیگر همه چیز تمام است.

الهیون و معتقدان به زندگی پس از مرگ؛ با عنایت به آیات قرآن و روایات بسیار بر باور خود تاکید دارند؛ حدود یک چهارم آیات قرآن یعنی نزدیک به 1400 آیه از این کتاب شریف مربوط به معاد است.

در کتاب فراموشی مصیر که در نوع خود بی نظیر است، تمام مراحل این سفر حتمی و دائمی با استفاده از آیات و روایات و علوم روز مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته است؛ از عالم احتضار و لحظه جان دادن گرفته تا عالم قبر و برزخ از مباحث ابتدایی و میانی کتاب فراموشی مصیر است؛ و از صحرای محشر و برپایی قیامت تا بهشت و جهنم و تعیین تکلیف بندگان از مباحث بعدی هستند. این کتاب با بحث خیلی مهم توبه به پایان می رسد.