کاروان زیارتی کربلا

کاروان زیارتی کربلا مورد تأیید سایت مسلمان

اطلاعات تکمیلی درباره کاروان زیارتی کربلا

همه ساله با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، عاشقان خاندان عصمت و طهارت (سلام الله علیهم اجمعین) و دلباختگان حضرت اباعبدالله الحسین (سلام الله علیه) برای عزیمت به کربلا لحظه شماری می کنند.

امسال نیز خیل عظیم مردم عاشق و ولایتمدار ایران عزیزمان قصد سفر به عتبات عالیات را دارند و علی رغم اوضاع اقتصادی نابسامان؛ مشتاقانه در پی تدارکات سفر خود هستند.

یکی از دغدغه های مردم خصوصا کسانی که اولین سفرشان است؛ نحوه مسافرت به این مکان مقدس است؛ چرا که عدم آشنایی با الزامات سفر می تواند مخاطراتی برای ایشان داشته باشد.

شاید شما هم با جستجوی کاروان زیارتی کربلا در گوگل به این مطلب منتقل شده اید و قصد نام نویسی و ثبت نام برای این زیارات سراسر خیر و برکت را دارید.

خوب است بدانید طبق حدیثی که منتسب به آقا امام حسن عسکری (سلام الله علیه) می باشد؛ مؤمن 5 نشانه دارد که یکی از آنها زیارت اربعین است.
پس اگر تاکنون توفیق رفیق راهتان نبوده، لحظه ای درنگ نکنید و در پی تدارک این سفر معنوی باشید.

هرچند قرض کردن در موازین شرعی ما به شدت نکوهیده است و کراهت آن به اثبات رسیده؛ اما در حدیث است که برای زیارت اربعین اقدام کنید ولو با قرض کردن…

کاروان زیارتی کربلا تحت اشراف و نظارت سایت مسلمان اقدام به نام نویسی و ثبت نام از عزیزان و مشتاقان زیارت اربعین حسینی می نماید.
لذا شما می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت اذان مغرب با شماره 09905995441 تماس حاصل نمائید.

قبل از اینکه با مسئول کاروان سایت مسلمان تماس حاصل نمائید؛ نسبت به دریافت گذرنامه (پاسپورت) و روادید (ویزا) اقدامات لازم را مبذول فرمائید.
لازم بذکر است پس از اتمام ظرفیت ثبت نام؛ به هیچ عنوان درخواست های جدید پذیرفته نخواهد شد و ما از نام نویسی معذوریم.

واحد اخبار و اطلاع رسانی سایت مسلمان