متهم سایت سکه ثامن دستگیر شد

متهم سایت سکه ثامن فرهاد زاهدی فر دستگیر شد

دانلود فیلم دستگیری مدیر عامل و متهم سایت سکه ثامن


دانلود فیلم

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری فرهاد زاهدی‌فر مدیرعامل شرکت سکه ثامن در خارج از کشور و بازگرداندن او به داخل خبر داد.

پلیس ایران امروز شنبه ۱۴ مهر اعلام کرد که آقای زاهدی‌فر “با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا در یکی از کشورها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه بازداشت شده”. در اطلاعیه پلیس آمده که وی “شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی به کشور بازگردانده شده است”.

در اطلاعیه نیروی انتظامی، توضیح بیشتری در مورد کشور محل دستگیری و میزان همکاری آن کشور با انتقال فرهاد زاهدی‌فر به ایران ذکر نشده است.

این اطلاعیه در عین حال هشدار داده: “مجرمان و غارتگران بیت المال و اموال مردم را در هر مخفیگاهی حتی خارج از مرزهای میهن اسلامی شناسایی، دستگیر و برای تحمل مجازات قانونی، استرداد اموال و احقاق حق مال باختگان به کشور باز خواهند گرداند”.

شبکه خبر هم، امروز با انتشار ویدیویی از پیاده شدن فردی با چشم های بسته از هواپیما، از دستگیری آقای زاهدی‌فر با همکاری پلیس بین الملل (اینترپل) خبر داده است.

در این گزارش خبری، فرد دستگیر شده می گوید فرهاد زاهدی‌فر است و ضمن تایید خروج از کشور، می‌افزاید که قصد فرار نداشته و می‌خواسته به ایران بازگردد.

سایت سکه ثامن با راه اندازی سامانه خرید و فروش طلا، سکه و طلای آب شده توانسته بود از چند صد شاکی حدود 10 هزار میلیارد تومان کلاهبرداری نماید.

برخی مدعی شده اند که این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره بوده اما برخی مسئولین این ادعا را نپذیرفته و تکذیب کرده اند.
به هر حال این طمع مردم همیشه کار دستشان داده و علی رغم هشدارهای پلیسی و قضایی هر از چندگاهی شاهد چنین تخلفات بزرگی هستیم.

تهیه شده در گروه سیاسی اخبار و حوادث سایت مسلمان