فیلم سینمایی ساحل امن

فیلم سینمایی ساحل امن با موضوع جاسوسی در انتخابات ریاست جمهوری 92

دانلود رایگان فیلم سینمایی ساحل امن


دانلود فیلم

خلاصه داستان فیلم سینمایی ساحل امن: جاسوسی با ورود به کشور قصد اخلال در امنیت انتخابات ریاست جمهوری را دارد که توسط سرهنگ محمدی دستگیر می شود.
ولی آنها به همراه چندین نفر افراد بومی به همراه رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در قهوه خانه ای که بین خلیج و خشکی قرار دارد، توسط تروریست ها محاصره می شود.
با قطع شدن سیگنال‌های مخابراتی شرایط سختی برای افراد محاصره شده ایجاد می شود.
در این اثنا ناوهای بیگانه وارد آبهای ایران شده و قصد حمله به قهوه خانه را دارندکه نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد عمل شده و قصه پر تعلیقی را شکل می دهد.
طبق گفته کارگردان تمام لوکیشن های این فیلم در بندرعباس، میناب و جزیره هرمز خواهد بود.

کارگردان
کرامت پورشهسواری
نویسنده
کرامت پورشهسواری, علی دلگشایی
تهیه‌کننده
روح اله خوشکام, سعید مرادی
بازیگرهاسیروس اسنقی, افشین زارعی, محمدعلی قویدل, محمد سلیمی, حسن ذاکری, کبری مسلمی, شیوا قاسمی, علی حصاری, جعفر قاسمی, سیامک احمدی, رضا فتحی, رضا غریب زاده, امیرمحمد قیامی, یاسین بهرامی, علیرضا بلوچ نژاد

فیلم سینمایی ساحل امن روز جمعه 13 مهرماه 97 ساعت 9:20 صبح از شبکه سه سیما پخش شد و سایت مسلمان بنابر وظیفه ذاتی خود در روشنگری و بصیرت افزایی مردم جامعه اقدام به انتشار این فیلم نمود.

امنیت ملی امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت ها، ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بوده و هم اینک با دلاور مردی های نیروهای خدوم نظامی، انتظامی و امنیتی در وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.

برای اینکه قدر این امنیت را بدانیم بایست آثار سینمایی فاخر تولید و عرضه شود تا این نعمت ارزشمند امنیت را بیش از پیش ارج نهاده و در راستای انسجام ملی قدم برداریم.

تهیه شده در واحد چند رسانه ای سایت مسلمان