طراحی سایت به زبان ساده قسمت ۱

طراحی سایت ( لینک دانلود فیلم ها)

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت 360
دانلود با کیفیت 240
دانلود با کیفیت 144

طراحی سایت یکی از علاقه مندی های عمومی مردم بشمار می رود تا جایی که برخی دانشجویان رشته های غیر مرتبط با علوم کامپیوتری نیز در این حوزه وارد شده و مشغول فعالیت هستند.
از آنجا که کشور ما به نوعی در زمره کشورهای در حال توسعه قرار دارد؛ لزوم پرداختن بیش از پیش به مقوله طراحی سایت امری ضروری و بس مهم می باشد و می تواند زمینه اشتغال جوانان این مرز و بوم را فراهم نماید؛ چرا که نیاز شرکت ها، کارخانه ها، صاحبان مشاغل و … به داشتن یک وبسایت آن ها را به سمت و سوی سفارش طراحی یک پایگاه اینترنتی سوق خواهد داد.
مجموعه سایت مسلمان یک سری آموزش طراحی سایت را برای علاقه مندان این حوزه در نظر گرفته و سعی می کند با زبان بسیار ساده آن را در قالب کلیپ های ویدیویی کوتاه منتشر نماید.

برای ورود به این دنیای پر جاذبه نیاز به پیش زمینه هایی ست؛ بنابراین در اولین دوره آموزش ها به مباحث Html و Css خواهیم پرداخت و مراحل کامل طراحی یک سایت را آموزش خواهیم داد.

لازم بذکر است برخلاف آنچه در میان عامه مشهور شده، Html ( اچ تی ام ال ) یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری است که بر اساس برچسب ( Tag ) شناخته می شود.

مثلأیک برچسب بشمار می رود.

تفاوت Html و Css را می توان در مثالی ساده بیان کرد.

تصور کنید شما قصد بنا کردن ساختمانی را دارید؛ وقتی ستون های این ساختمان اجرایی می شود گویی Html ( اچ تی ام ال ) را در طراحی سایت اجرا کرده ایم؛ و وقتی نمای بیرونی ساختمان اعم از اینکه رنگ درب و پنجره چه رنگی باشد و یا المان ها به چه صورت پیاده سازی شوند؛ مثلأ نمای ساختمان سنگ مرمر باشد یا آجر 3 سانتی؛ این هم به مانند همان Css ( سی اس اس ) در طراحی سایت است.

پس توصیه می کنیم با آموزش های سایت مسلمان همراه باشید تا بزودی شما هم یکی از اعضای خانواده طراحان سایت در ایران باشید.
برای مشاهده تمام قسمت های این آموزش اینجا کلیک کنید.

تذکر مهم: سایت مسلمان این آموزش را صرفأ برای استفاده نیروهای حزب اللهی و انقلابی در نظر گرفته و استفاده ناصحیح و ناصواب از آن در مسیرهای انحرافی به عهده عامل آن می باشد و روز قیامت در پل صراط یقه سوء استفاده کنندگان را خواهیم گرفت و اگر کسی معتقد به قیامت نیست؛ توصیه می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نماید.