سریال زوج یا فرد قسمت هشتم ۸

برای مشاهده فیلم؛ روی تصویر زیر کلیک کنید

سریال زوج یا فرد قسمت هشتم 8

دانلود سریال زوج یا فرد قسمت هشتم 8

مزیت های مشاهده این سریال از سایت مسلمان عبارتند از: ۱- انتشار سریع (حتی از یوتیوب، آپارات، تلوبیون، نماشا، تماشا، دیدستان، میهن ویدیو، mp4، جعبه ، دالفک، آینت، نمایش، شبکه ما، ویدوفا و سایر سایت های اشتراک ویدیو زودتر منتشر می کنیم و رتبه اول گوگل از آن ماست) ۲- کیفیت خوب ۳- حجم کم (در هزینه های اینترنت خود صرفه جویی کنید)

لطیفی کارگردان این مجموعه؛ پس از سال‌ها بار دیگر به سراغ ساخت یک سریال نوروزی رفته است، سریالی که مضمونی طنز دارد. این سریال ابتدا «مر قانون» نام داشت که بنا بر اعلام مهران مهام تهیه کننده این اثر، نام آن به «زوج یا فرد» تغییر کرد. از دیگر حواشی این سریال به نهایی نشدن فیلمبرداری آن در استودیو برنامه «حالا خورشید» می‌توان اشاره کرد.

بازیگرانی که برای این مجموعه تلویزیونی انتخاب شده اند؛ در نظر مردم تقریبا شناخته شده هستند و در سال های اخیر از هر یک از آنها آثاری را شاهد بوده ایم؛ بایست ببینیم آیا این سریال می تواند نظر مخاطبان را جلب نماید و آنها را پای تلویزیون بنشاند یا نه به سرنوشت سریال های ضعیف دیگری که توفیقی در جلب نظر مردم نداشته اند، ناموفق خواهد بود.

در این سریال بازیگرانی چون هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … به ایفای نقش می پردازند.

این سریال هر شب رأس ساعت 20 به وقت تهران از شبکه 3 سیما به روی آنتن می رود و با توجه به اینکه ساعت ها دچار تغییر شده و یکساعت جابجا گردیده است، به نظر می رسد ساعت 21 روانه آنتن شود.

به هر حال در هر ساعتی که نمایش داده شود توفیری ندارد و ما همچون گذشته برای اولین بار قسمت های جدید این مجموعه را در فضای مجازی منتشر خواهیم کرد

بنابراین سریال طنز زوج یا فرد هر شب بلافاصله پس از پخش در سایت منتشر می شود ان شاءالله…

سایت مسلمان با همکاری سایت ویدیو