رضا نریمانی محرم ۹۷ شب ۵

رضا نریمانی شب پنجم محرم ۹۷

مختصری درباره کربلایی سید رضا نریمانی

مناجات: وقتی میان گریه با روضه خلوت می کنم… (دانلود)

زمینه: همه دلخوشیم این بود بعد اکبر تو میمونی… (دانلود)

تک: مأمنِ نوکرا هیئته، نقطه ی وصل ما هیئته… (دانلود)

واحد 1: عمو در عشقت شدم حل تا معمای عشق و حل کردم (دانلود)

واحد 2: منو یه حال خوبِ رویایی، منمو یه موجِ اشکِ دریایی (دانلود)

شور 1 (دانلود)

شور 2 (دانلود)

سید رضا نریمانی یکی از مداحان نوظهور (منظور شهرت کشوری است نه سابقه ایشان در مداحی) در عرصه مداحی در کشور است که سبک خاصی را دنبال می کند و می توان رضا نریمانی را از مداحان حماسی و انقلابی دانست.

وی در بیت رهبری نیز مداحی داشته و بیشتر با مداحی «منم باید برم» شناخته می شود.

رضا نریمانی در هیئت فدائیان حسین سلام الله علیه در مسجد محمدیه خیابان جی اصفهان مداحی می کند اما این در حالی ست که در اقصی نقاط کشور شاهد حضور وی و اجرای مراسم خصوصا یادواره شهدای مدافع حرم هستیم.

می توان رضا نریمانی را در کنار مداحان دیگری همچون میثم مطیعی، مهدی رسولی و دیگرانی که در حوزه حماسی و انقلابی مرثیه سرایی می کنند قرار داد؛ زیرا از سبک و سیاق شعرهای ایشان می توان دریافت؛ گرایش خاصی به اسلام و انقلاب و مبانی اسلامی دارد و می کوشد تا آموزه های شرعی را در قالب شعر به مخاطب ارائه نماید.

در همین راستا یکی از شعرهای رضا نریمانی که اتفاقا در محرم ۹۶ نیز به اجرا گذارده؛ در خصوص کار بزرگ مدافعان حرم و اهمیت جهاد ایشان صحبت می کند و به زنان و دختران گوشزد می کند که اگر این مدافعان حرم نبودند؛ چه بسا درد اسارت و کشف حجاب اجباری توسط داعش و داعشیان دامن گیر ایشان می شد…

آری این مداح جوان و خوش صدا همچون سایر دوستان و همکاران خویش که در این عرصه قدم گذارده اند؛ به هر بهایی بها نداده اند و تمام هم و غمشان را صرف برپایی مراسمی کرده اند که علاوه بر شور حسینی، شعور حسینی نیز در آن به چشم بخورد.

به همین جهت و به پاس زحمات این مداح ارجمند؛ مداحی های ایشان را منتشر می کنیم باشد تا مورد استفاده عموم علاقه مندان قرار بگیرد ان شاءالله…

تهیه شده در واحد صوت سایت مسلمان با تشکر از هیئت فدائیان حسین (سلام الله علیه)