دکتر حسن عباسی مهر ۹۷

دکتر حسن عباسی سخنرانی جدید شهریور و مهر 97

دانلود سخنرانی های جدید دکتر حسن عباسی

دانلود سخنرانی دکتر حسین عباسی در 17 شهریور 97 با موضوع یک جمعه در میدان ژاله – مسجد امام حسن مجتبی (سلام الله علیه) شهرک بعثت تهران (دانلود)

دانلود سخنرانی دکتر حسین عباسی در 26 شهریور 97 – گلزار شهدای گرگاب اصفهان (دانلود)

دانلود سخنرانی دکتر حسین عباسی در 31 شهریور 97 با موضوع دفاع ناتمام – مسجد الزهرا (سلام الله علیها) فردیس کرج (دانلود)

دانلود سخنرانی دکتر حسین عباسی در 6 مهر 97 با موضوع ما توانستیم – مسجد امام حسین (سلام الله علیه) رباط کریم (دانلود)

دانلود سخنرانی دکتر حسین عباسی در 30 مهر 97 با موضوع افول رؤیای آمریکایی – حسینیه هنر تهران (دانلود)

دکتر حسن عباسی کیست؟

عباسی نخستین بار در زمان حملهٔ آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳، با حضور در برنامه‌های تلویزیون ایران به عنوان کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی و استراتژیک مطرح شد و از آن پس در محافل دولتی حضور پررنگی داشته‌است. او با سخنرانی در مساجد و دانشگاه‌ها و مخالفت با سیاست‌های اصلاح طلبان چون «گفتگوی تمدن‌ها» و «جامعه مدنی» فعالیت‌هایش را افزایش داد.

دیدگاه‌های سیاسی اصلی عباسی اتخاذ رویکرد تهاجمی در مقابل غرب، عدم سازش بر سر مسائل هسته‌ای، مبارزه با گرایش‌های لیبرالیستی و سکولاریستی در ایران، تأکید بر «تهاجم فرهنگی» غرب و «جنگ نرم»، و لزوم بازنگری در آموزش علوم انسانی در ایران هستند. گفته می‌شود احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از شاگردان عباسی بوده و سال‌ها فیلم کلاس‌های او را می‌دیده‌است.

عباسی از سال ۱۳۷۹ ریاست اندیشکده یقین: مرکز بررسی‌های دکترینال را بر عهده دارد. این مؤسسه فعالیت خود را در راستای «بومی‌سازی دانش دکترینولوژی» عنوان کرده‌است.

دکتر عباسی خود را انقلابی و پیرو ولایت می داند و اغلب در سخنرانی های خود به این نکات چه مستقیم و چه غیر مستقیم اشاره دارد.
وی از نقش بصیرت و بینش سیاسی و همچنین آگاه سازی مردم غافل نیست.

تهیه شده در واحد صوت سایت مسلمان