حجت الاسلام عالی محرم ۹۷ شب ۴

حجت الاسلام عالی هیئت رأیه العباس

حجت الاسلام عالی شب چهارم محرم 97

برای دانلود صوت سایر شب ها اینجا کلیک کنید.

برای دانلود فیلم این مجلس اینجا کلیک کنید.


دانلود

مختصری درباره حجت الاسلام عالی

برای دانلود سایر سخنرانی ها اینجا کلیک کنید.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی سال ۱۳۴۲ در شهر تهران به دنیا آمد. ایشان در سال ۱۳۶۰ وارد حوزه علمیه شد و هم اکنون در کنار تحصیل دروس خارج، به تدریس دروس مقدمات و سطح حوزه و درس اخلاق مشغول می‌باشند. ایشان همچنین مدرک کارشناسی جامعه شناسی را دارا می باشند. حجت الاسلام و المسلمین عالی از محضر اساتیدی همچون حضرات آیات شیخ جواد تبریزی، مکارم شیرازی، بهجت، مصلحی اراکی بهره برده‌اند.
مسولیت ها : عضو هیات امنا و سرپرست مرکز جامع علوم اسلامی که در زمینه تولید نرم افزار فکری جهت اداره حکومت اسلامی فعالیت می نماید.
حجت الاسلام مسعود عالی در برنامه سمت خدا

حجت الاسلام عالی از کارشناسان برنامه سمت خدا بود که طی سالیان اخیر با حضور در این برنامه؛ مباحث جالبی پیرامون معاد را عرضه نمود که با استقبال مخاطبان همراه شد و حتی کتاب هایی در این زمینه منتشر گردید.

از دیگر مباحث وی در برنامه سمت خدا می توان به مباحثی پیرامون مهدویت اشاره داشت.

از حجت الاسلام عالی مقالاتی وجود دارد که عبارتند از:
۱- ضمیر ناخودآگاه در حوزه عرفان
۲- مبانی دعا
۳- مهدویت
۴- جهان شناسی
۵- انسان شناسی و اسماء و صفات الهی
۶- مجموعه مقالات مهدویت

در ادامه انتشار سخنرانی های مذهبی در سایت؛ بر آن شدیم تا سلسله سخنرانی های ایشان را نیز که از سخنوران مطرح و برجسته کشوری هستند؛ منتشر نمائیم و در دسترس علاقه مندان به مباحث مذهبی قرار دهیم.

از ویژگی های مباحث ایشان؛ نگاه اخلاقی و تربیتی می باشد که به نوعی لازمه تبلیغ و ترویج دین است؛ بنابراین می توان این طلبه مشهور و محبوب را در زمره سخنرانان اخلاقی و تربیتی دانست.

در این مطلب سخنرانی روز سوم دهه اول محرم ۹۷ حجت الاسلام مسعود عالی را آماده کرده ایم.

تهیه شده در واحد صوت سایت مسلمان