امیر عباسی محرم ۹۶ شب ۹

امیر عباسی شب نهم محرم ۹۶

مختصری درباره امیر عباسی

برای دانلود گلچین بهترین مداحی های محرم 96 اینجا کلیک کنید.

حاج امیر عباسی یکی از مداحان جوان و انقلابی کشورمان است که صدای زیبا و گیرایی دارد؛ وی که بیشتر در کنار میثم مطیعی مدیحه سرایی می کند، چند سالی ست در هیئت ابن الرضا مسجد الاقصی تهرانپارس تهران مداحی و مرثیه خوانی می کند.

امیر عباسی در حالت عادی دارای لکنت زبان است و اگر بخواهد با مردم صحبت کند؛ لکنت زبان وی کاملا مشهود است؛ اما به برکت اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین؛ وقتی مداحی می کند و در مجلس روضه سیدالشهداء پشت میکروفون قرار می گیرد، گویی همان آدم بیرون از مجلس نیست؛ چرا که کوچکترین تپقی در مداحی وی دیده نمی شود و انگار نه انگار که ایشان دچار لکنت زبان است.

امیر عباسی همچون سایر رفقای هم خط خود مثل میثم مطیعی، مهدی رسولی و دیگران، از جمله مداحان حماسی و انقلابی بشمار می رود که مضمون اشعارش نشانگر اهمیت این موضوع برای وی می باشد.

امیر عباسی را می توان از مداحان بی آلایش و بی حاشیه دانست که تمام توجه خود را معطوف مجلس روضه نموده و سعی می کند در این راه به دور از هیاهو و سبک های جدید و عجیب و غریب، در کمال سادگی مداحی پر محتوایی را ارائه دهد.

به دور از جانبداری های اعتقادی، سیاسی و غیره؛ می توان امیر عباسی را جزء مداحان برتر کشور دانست که علاوه بر مباحث فنی و محتوایی در اشعار، انسانی موجه و با اخلاق است که تواضع و ادب در رفتار و کردارش هویداست.

ما نیز بر اساس وظیفه تبلیغی خود در مجموعه سایت مسلمان و سیاست حمایت از مداحان محبوب و با اخلاق سعی نموده ایم تا مجالس این مداح بزرگوار را پوشش داده و در معرض استفاده مخاطبان و محبین آل الله صلوات علیهم اجمعین قرار دهیم.
با تشکر از هیئت ابن الرضا
تهیه شده در واحد صوت سایت مسلمان

برای دانلود مداحی سایر مداحان اینجا کلیک کنید.

زمینه: علمدار چه شد دست علم گیر بلندت… (دانلود)

واحد: عباس من ای تک سوار لشکرم… (دانلود)

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد… (دانلود)

تک: من نور دل حیدرمُ یار حسینم… (دانلود)

شور: هر کی محترم بشه شامل کرم بشه… (دانلود)

برای دانلود مداحی سایر شب ها اینجا کلیک کنید.