امیر عباسی محرم ۹۶ شب ۱۰

امیر عباسی شب دهم محرم ۹۶

مختصری درباره امیر عباسی

برای دانلود گلچین بهترین مداحی های محرم 96 اینجا کلیک کنید.

حاج امیر عباسی یکی از مداحان جوان و انقلابی کشورمان است که صدای زیبا و گیرایی دارد؛ وی که بیشتر در کنار میثم مطیعی مدیحه سرایی می کند، چند سالی ست در هیئت ابن الرضا مسجد الاقصی تهرانپارس تهران مداحی و مرثیه خوانی می کند.

امیر عباسی در حالت عادی دارای لکنت زبان است و اگر بخواهد با مردم صحبت کند؛ لکنت زبان وی کاملا مشهود است؛ اما به برکت اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین؛ وقتی مداحی می کند و در مجلس روضه سیدالشهداء پشت میکروفون قرار می گیرد، گویی همان آدم بیرون از مجلس نیست؛ چرا که کوچکترین تپقی در مداحی وی دیده نمی شود و انگار نه انگار که ایشان دچار لکنت زبان است.

امیر عباسی همچون سایر رفقای هم خط خود مثل میثم مطیعی، مهدی رسولی و دیگران، از جمله مداحان حماسی و انقلابی بشمار می رود که مضمون اشعارش نشانگر اهمیت این موضوع برای وی می باشد.

امیر عباسی را می توان از مداحان بی آلایش و بی حاشیه دانست که تمام توجه خود را معطوف مجلس روضه نموده و سعی می کند در این راه به دور از هیاهو و سبک های جدید و عجیب و غریب، در کمال سادگی مداحی پر محتوایی را ارائه دهد.

به دور از جانبداری های اعتقادی، سیاسی و غیره؛ می توان امیر عباسی را جزء مداحان برتر کشور دانست که علاوه بر مباحث فنی و محتوایی در اشعار، انسانی موجه و با اخلاق است که تواضع و ادب در رفتار و کردارش هویداست.

ما نیز بر اساس وظیفه تبلیغی خود در مجموعه سایت مسلمان و سیاست حمایت از مداحان محبوب و با اخلاق سعی نموده ایم تا مجالس این مداح بزرگوار را پوشش داده و در معرض استفاده مخاطبان و محبین آل الله صلوات علیهم اجمعین قرار دهیم.
با تشکر از هیئت ابن الرضا
تهیه شده در واحد صوت سایت مسلمان

برای دانلود مداحی سایر مداحان اینجا کلیک کنید.

زمینه: ذبحوک بُنَیَ… (فارسی عربی) (دانلود)

واحد: در خیمه ها شور مناجات و دعا… (دانلود)

واحد: کجا یابم قدی همچون قد تو… (دانلود)

دم پایانی: اگه یه کبوتر بودم به همه جا پر می زدم… از کران تا کران… (دانلود)

برای دانلود مداحی سایر شب ها اینجا کلیک کنید.