ادعای عجیب زن بدحجاب

ادعای عجیب زن بدحجاب و توهین به چادری ها

دانلود فیلم ادعای عجیب زن بدحجاب

همان طور که در مطالب حجاب و عفاف به خصوص در مطلبی با عنوان «بهانه ها و توجیهات افراد بدحجاب» عنوان شد؛ برخی بدحجاب ها با طرح ادعای عجیب «دلت پاک باشه ظاهر مهم نیست» و با ادبیاتی غیر منطقی می کوشند تا کم کاری خود را توجیه کرده و از این طریق؛ راه فراری برای خود دست و پا کنند.

همان طور که می دانید قرآن در آیات متعددی بحث عفاف و حجاب مردان و زنان خصوصا بانوان را مطرح کرده که از جمله آنها می توان به آیات 32، 33 و 59 سوره احزاب؛ همچنین آیه 31 سوره نور اشاره کرد.

اگر خاطرتان باشد در مطلبی تحت عنوان «بدحجابی گناه کبیره» به آیه 19 سوره نور اشاره داشتیم که می فرماید:

«إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَهُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَهِ ۚ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ»
کسانی که دوست دارند زشتیها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناکی برای آنان در دنیا و آخرت است؛ و خداوند می‌داند و شما نمی‌دانید!

طبق این آیه «بدحجابی» مصداق «گناه کبیره» است چرا که می دانیم گناهان کبیره به گناهانی اطلاق می شود که در آیات قرآن و روایات معصومین (سلام الله علیهم اجمعین) وعده عذاب برای آن داده شده است.

در این فیلم یکی از به اصطلاح هنرمندان جامعه ما با سر و وضعی نامناسب (که ما مجبور شدیم رنگ فیلم را تغییر دهیم) جلوی دوربین قرار گرفته و خود را پاک تر، بهتر و معتقدتر از خانم های چادری روبند زده می داند؛ وی مدعی است که تفسیر قرآن آیت الله!!! دولابی و مرحوم الهی قمشه ای را می داند!!! و بیشتر از محجبه ها آیات قرآن را از حفظ است.

این فرد انسان را به یاد آیه 150 سوره نساء می اندازد که می فرماید:
«…نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَنَکْفُرُ بِبَعْضٍ…»
…به بعضی ایمان می‌آوریم، و بعضی را انکار می کنیم…

این شخص که مدعی تبحر در ارائه تفسیر بزرگان است؛ به مصداق آیه ای از سوره جمعه است که می فرماید:
«مَثَلُ الَّذِینَ حُمِّلُوا التَّوْرَاهَ ثُمَّ لَمْ یَحْمِلُوهَا کَمَثَلِ الْحِمَارِ یَحْمِلُ أَسْفَارًا ۚ بِئْسَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِینَ کَذَّبُوا بِآیَاتِ اللَّهِ ۚ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ»
کسانی که مکلف به تورات شدند ولی حق آن را ادا نکردند، مانند درازگوشی هستند که کتابهایی حمل می‌کند، (آن را بر دوش می‌کشد اما چیزی از آن نمی‌فهمد)! گروهی که آیات خدا را انکار کردند مثال بدی دارند، و خداوند قوم ستمگر را هدایت نمی‌کند! (1)

دانلود

1. آیه 5 سوره مبارکه جمعه

تهیه شده در معاونت چند رسانه ای سایت مسلمان